lauantai 7. marraskuuta 2009

City of Hope



Miley kertoo MileyWorld blogissaan ettei juuri kuuntele Pop musiikkia. Suomennos:

"En tiedä,en kirjoittanut sitä kappaletta[Party in the usa],joten minulla ei ole aavistustakaan. Rehellisesti,valitsin sen kappaleen koska tarvitsin jotain joka sopisi vaatelinjaani. En kirjoittanut sitä,enkä odottanut että siitä tulisi niin suosittu. Se oli vain sellainen kappale jonka halusin levyttää ja tarvitsin lisää kappaleita, ja se kääntyikin hyväksi valinnaksi.

En ole koskaan kuullut yhtäkään Jay-Z:in biisiä. En kuuntele pop musiikkia. Party in the usa ei edes ole tyylistäni musiikkia. Olen siunattu että siitä tuli niin suosittu. Todella siunattu. Jumala on todellakin laittanut minut mahtavaan asemaan ja upeiden ihmisten ympäröimäksi."


Suomennos haastattelusta:Miley kieltää haastattelussa ettei ole julkisuuden kipeä-koska ei voi sille mitään että paparazzit seuraavat häntä joka paikkaan. 16-vuotias Hannah Montana tähti sanoo tekevänsä kovasti töitä faniensa vuoksi.
"Ihmiset tulevat aina sanomaan että teen liikaa töitä,olen liikaa esillä ja haluan tämän kaiken huomion.Se ei ole totta. Haluan vain että ihmiset ymmärtävät että olen todella kiitollinen että saan tehdä tätä ja että välitän faneistani.En voisille mitään että taloni edessä on aina 40 paparazzia." Miley myös myönsi ettei ehkä koskaan pääse eroon Hannah Montana alter egostaan. " Omasta mielestäni se on asia joka ei koskaan todella pääty. Ohjelma ei voi van päättyä totaalisesti. Aina tulee uusintoja, ja se[Hannah Montana] on sellainen asia jonka haluan pitää aina elämässäni. Sen avulla olen päässyt tähän missä olen tänään." Miley myös sanoi haluavansa olla roolimalli ei idoli. "Jos pidät minua roolimallinasi voin olla samaa mieltä kanssa.Jos taas pidät minua idolinasi en voi olla samaa mieltä. Minulle idoli tarkoittaa sitä että haluat kopioida häntä ja olla samanlainen. En halua sitä kenellekään,että menettää persoonallisuuden,koska silloin häviää oma säkenöinti."

Video City of Hope konsertin kuliessien takaa. Mukana mm.Miley,Noah,Mitchel ja Mileyn taustatanssijoita. ;)






Miley nähtiin myös viime kesänä Cabo San Lucasissa.Klikkaamalla kuvaa pääset juttuun. :) Fanien mukaan Miley peitteli kuvissa napakoruaan. :)

Mileyn Wonder World keikkakuvia löydät täältä.

Mileyn ja Max Azrianin vaatemallistosta on vuotanut julkisuuteen muutama kuva.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti